Onderhoud en Revisie bij MW-Motoren
Voor onderhoud en revisie aan de MOTO GUZZI V50 NATO is MW-Motoren hèt adres.
- Servicebeurten (zie uitleg)
- Afstellen carburateurs
- Reparatie
- Revisie motorblok, versnellingsbak en cardan.
- Revisie remonderdelen
- Banden
- Opstarten (bijvoorbeeld na opslag defensie (MOB) complex)
- Motorblok, Versnellingsbak en Cardan revisie
- Ombouwen bovenframe’s (met kenteken)
- Ombouwen blok, bak en cardan ( bij vervanging door gebruikte delen)
- Bekleden zadels
- Straalwerk van blok en/of framedelen
BRENG EN HAAL SERVICE BIJ EEN GROTE SERVICEBEURT EN/OF REPARATIE
VANAF 1 JULI 2025 OP AANVRAAG!
SERVICE OP LOCATIE
VANAF 1 JULI 2025 OP AANVRAAG!
Bel of mail voor meer informatie. En maak tijdig een afspraak i.v.m. de planning van de service.
KLEINE SERVICEBEURT: | GROTE SERVICEBEURT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Prijs vanaf €145,- |
|
| |
| |
| |
| |
Prijs vanaf €350,- | |
OPSTARTBEURT: Deze beurt is verstandig om te kiezen als de motor wat langer heeft stilgestaan (bijvoorbeeld als de motor van domeinen afkomstig is) of als u de motor net heeft gekocht en niets van de onderhoudsgeschiedenis weet. Het is eigenlijk hetzelfde als een grote beurt maar met aanvulling van het vervangen van rubber ontluchtingsslangen, revisie van carburateurs en lopend maken.
Klepspeling: een groot misverstand is dat je kunt horen of de kleppen goed staan. Je hoort kleppen alleen tikken als ze te wijd staan. Staat een klep te strak, dan hoor je helemaal niets terwijl de gevolgen veel erger kunnen zijn. Bij een te strakke klepspeling kunnen de kleppen verbranden omdat deze te lang open blijven staan en de hete lucht langs de kleppen lekt.