Onderhoud en Revisie bij MW-Motoren

 

Voor onderhoud en revisie aan de MOTO GUZZI V50 NATO is MW-Motoren hèt adres.

 

  • Servicebeurten (zie uitleg)
  • Afstellen carburateurs
  • Reparatie 
  • Revisie motorblok, versnellingsbak en cardan.
  • Revisie remonderdelen
  • Banden
  • Opstarten (bijvoorbeeld na opslag defensie (MOB) complex)
  • Motorblok, Versnellingsbak en Cardan revisie
  • Ombouwen bovenframe’s (met kenteken)
  • Ombouwen blok, bak en cardan ( bij vervanging door gebruikte delen)
  • Bekleden zadels
  • Straalwerk van blok en/of framedelen

 

BRENG EN HAAL SERVICE BIJ EEN GROTE SERVICEBEURT EN/OF REPARATIE

VANAF 1 JULI 2025 OP AANVRAAG!

 

SERVICE OP LOCATIE

VANAF 1 JULI 2025 OP AANVRAAG!

 

Bel of mail voor meer informatie. En maak tijdig een afspraak i.v.m. de planning  van de service.

 

KLEINE SERVICEBEURT:GROTE SERVICEBEURT
  • Kleppen stellen + vervangen bougies
  • Meting grote beurt; nokkenhoogte, compressie en lekkage
  • Vervangen motorolie en filter
  • Kleppen stellen + vervangen bougies
  • Controle rubber leidingen
  • Vervangen motorolie en oliefilter + reinigen carterpan
  • Controle wiellagers en balhoofdlagers
  • Vervangen versnellingsbakolie en cardanolie
  • Smeren scharnierpunten en hendels, etc.
  • Vervangen remolie en doorspoelen remleidingen
  • Controle banden(profiel, slijtage) en bandenspanning
  • Remklauwen reinigen en gangbaar maken
  • Controle remblokken
  • Controle elektrisch systeem, laderij en verlichting
  • Controle speling pignonas van de cardan
  • Controle remklauwen en blokken
  • Reinigen luchtfilterhuis + vervangen luchtfilter
  • Carburateurs afstellen
  • Controle rubber leidingen
  • Testrit
  • Controle wiellagers en balhoofdlagers
 
  • Smeren scharnierpunten en hendels, etc
Prijs vanaf €145,-
  • Controle banden (profiel, slijtage) en bandenspanning
 
  • Inspectie cardanas + invetten schuifbussen
 
  • Carburateurs afstellen + eventueel Ultrasoon Reinigen
 
  • Controle ontstekingstijdstip
 
  • Testrit
  
 Prijs vanaf €350,-
  
  

 

OPSTARTBEURT: Deze beurt is verstandig om te kiezen als de motor wat langer heeft stilgestaan (bijvoorbeeld als de motor van domeinen afkomstig is) of als u de motor net heeft gekocht en niets van de onderhoudsgeschiedenis weet. Het is eigenlijk hetzelfde als een grote beurt maar met aanvulling van het vervangen van rubber ontluchtingsslangen, revisie van carburateurs en lopend maken.

Klepspeling: een groot misverstand is dat je kunt horen of de kleppen goed staan. Je hoort kleppen alleen tikken als ze te wijd staan. Staat een klep te strak, dan hoor je helemaal niets terwijl de gevolgen veel erger kunnen zijn. Bij een te strakke klepspeling kunnen de kleppen verbranden omdat deze te lang open blijven staan en de hete lucht langs de kleppen lekt.