Onderhoud en Revisie bij MW-Motoren
Voor onderhoud en revisie aan de V50 Nato en andere kleine V-modellen is MW-Motoren hèt adres.
Ook voor de Grote Modellen kun je bij ons terecht! Wij hebben inmiddels ruime ervaring met de modellen zoals: V7, 850 T3 en de California 2 en 3. Wel de carburateur uitvoeringen en geen injectie modellen! De laatste jaren staan er regelmatig grote modellen bij ons in de werkplaats en zijn inmiddels bedreven in de service en het onderhoud van de Grote Modellen.
- Servicebeurten (zie uitleg)
- Afstellen carburateurs
- Reparatie
- Revisie motorblok, versnellingsbak en cardan.
- Revisie remonderdelen
- Banden
- Opstarten (bijvoorbeeld na opslag defensie (MOB) complex)
- Motorblok, Versnellingsbak en Cardan revisie
- Ombouwen bovenframe’s (met kenteken)
- Ombouwen blok, bak en cardan ( bij vervanging door gebruikte delen)
- Bekleden zadels
- Straalwerk van blok en/of framedelen
BRENG EN HAAL SERVICE BIJ EEN GROTE SERVICEBEURT EN/OF REPARATIE
HALEN OF BRENGEN €35,- (Incl. BTW)
HALEN EN BRENGEN €49,50 (Incl. BTW)
(Het hele jaar mogelijk!)
SERVICE OP LOCATIE
VOORRIJKOSTEN €29,50 (Incl. BTW)
Bel of mail voor meer informatie. En maak tijdig een afspraak i.v.m. de planning van de service.
KLEINE SERVICEBEURT: | GROTE SERVICEBEURT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Prijs vanaf €145,- |
|
| |
| |
| |
| |
Prijs vanaf €350,- | |
OPSTARTBEURT: Deze beurt is verstandig om te kiezen als de motor wat langer heeft stilgestaan (bijvoorbeeld als de motor van domeinen afkomstig is) of als u de motor net heeft gekocht en niets van de onderhoudsgeschiedenis weet. Het is eigenlijk hetzelfde als een grote beurt maar met aanvulling van het vervangen van rubber ontluchtingsslangen, revisie van carburateurs en lopend maken.
Klepspeling: een groot misverstand is dat je kunt horen of de kleppen goed staan. Je hoort kleppen alleen tikken als ze te wijd staan. Staat een klep te strak, dan hoor je helemaal niets terwijl de gevolgen veel erger kunnen zijn. Bij een te strakke klepspeling kunnen de kleppen verbranden omdat deze te lang open blijven staan en de hete lucht langs de kleppen lekt.